hittarecept.se
Follow on Bloglovin

Sjukstuga och taco-night

Igår hade jag planer att träffa en vän men eftersom jag vaknade upp med feber så blev det tyvärr inte av. 
Jag försökte göra det bästa av situationen och det blev hemma-mys istället.
Ganska så skönt att mysa ner sig i sängen med tända ljus och en bra bok. 

Jag orkade ta mig till affären för att köpa lite tillbehör till något jag varit sugen på länge - nämligen tacos!
Det var lika gott som jag mindes det - om inte ännu godare. (Tacos är verkligen min absoluta favoritmat, haha!).

Man ska dock undvika den färdiga tacokyddan samt tacosåsen om man har IBS då detta innehåller lök. 
Jag använde mig av min egnagjorda tacokrydda (recept HÄR) samt min egna tacosås (recept HÄR).
Tips på en mejeri- och glutenfri ost att använda till är DENNA

Supergott - och perfekt helgmat som också går fort att göra!



Idag mår jag bättre som tur väl är, så jag ska ta mig en liten sväng på stan.
Hoppas ni får en trevlig lördag!
hittarecept.se

Kommentarer:

1 serduzko:

skriven

Vart köpte du osten?

Svar: Jag köper osten på Ica Maxi! Men jag har även sett den på andra Ica-butiker samt på Coop!
talandeord.blogg.se

Kommentera här: