hittarecept.se
Follow on Bloglovin

Bananpannkakor

Muuuums. Kommer aldrig tröttna på denna fantastiska frukost. 
Idag är jag ledig så jag har passat på att sitta extra länge och mysa med frukost och tända ljus. Det finns nog inget bättre sätt att starta min dag på än en rejäl långfrukost framför datorn samtidigt som jag läser mina favoritbloggar.
 


Detta recept är ingen nyhet i bloggen, men det är värt att skrivas fler gånger - då det är så grymt gott och går så otroligt snabbt att göra! Det kanske är några nya läsare som vill prova?

Bananpannkakor

Ingredisenser:

1 ekologisk banan 
2 ekologiska ägg

Instruktioner:
Mosa bananen först med en gaffel, knäck sedan i äggen och blanda väl.
Stek i (kokos)olja på medel värme och vänd pannkakan en gång. 

Servera med valfritt tillbehör! Jag använde blåbär, jordnötter, kokosmjölk (det feta lagret) och kanel!

hittarecept.se

Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

skriven

Det var en liten speciell twist på pannkakor! Så gott :D

Kommentera här: