hittarecept.se
Follow on Bloglovin

Fin helg med fina människor

.. kan inte annat än att resultera i att man vaknar med ett leende på läpparna och en god känsla i magen sådär en måndagmorgon. Okej, kan ju också ha att göra med att man vaknar upp bredvid världens finaste pojkvän <3
 
Denna helgen har jag verkligen lagt fokus på att göra det jag vill och tycker om.
Umgås en massa med mina kära vänner, både fredag, lördag och söndag. Både med mina "lundavänner" och några av mina gamla goda vänner från Olofström. Ändå fast vi inte träffas så ofta så känns det precis som vanligt när vi träffas.. precis som det ska vara. 
Jag har yogat (jag måste erkänna, jag är fast!!) och besökt gymmet en hel del (och blivit nykär i att köra kvällspass igen!). 
Och inte minst - ätit en massa god mat!
 
Jag har fått en massa inspiration till inlägg jag vill skriva nu på senaste, men just nu är jag ganska så trött så jag bjuder på lite bilder från helgen istället:
 
 
 
God natt på er! :)
hittarecept.se

Kommentera här: