hittarecept.se
Follow on Bloglovin

Semester

God morgon!
 
Fast jag nu har semester så vaknar jag automatiskt runt 05.30-6.00- tiden på morgonen! Jag har alltid varit en morgonmänniska men jag är faktiskt förvånad över att kroppen kunde ställa om så bra efter att jag för bara en vecka sedan jobbade natt och kom hem från jobbet vid denna tid! 
 
Semestern hitills har varit väldigt härlig. Jag har varit hemma i Lund (jobbar i Blekinge under sommaren) och umgåts med min pojkvän, ätit gott, tränat, varit vid havet och umgåts med vänner. Känns inte livet lite härligare på sommaren så säg?
 
 
Det är även därför uppdateringarna varit få under dessa dagar. 
Hur har ni det?
Vissa som har IBS blir bättre av de varma vädret medan andra blir sämre. Jag är en av de förstnämnda, jag märker faktiskt ganska så stor skillnad. Jag har märkt att jag tillexempel blir bättre av att basta!
Hur är det för dig? (Om du som läsare har IBS det vill säga, hehe). 
 
hittarecept.se

Kommentarer:

1 Celine:

skriven

Åh men sushi! Gud vad gott!

Svar: Ja, sushi är verkligen hur gott som helst! :)
talandeord.blogg.se

Kommentera här: