hittarecept.se
Follow on Bloglovin

Favoritmellanmålet

Jag är verkligen en periodare i matväg, har jag fått dille på en sak så kan jag äta det fler gånger i rad i flera veckor!
Just nu är det kokosmjölk med blåbär, banan, jordnötter och kokosflingor som är min favorit!

Jag brukar toppa det med att ringla över lite rissirap! Gillar när det salta från jordnötterna möter det söta från rissirapen och hur den mjuka bananen blandas med det krispiga från kokosflingorna!



Gott att äta till frukost, smidigt att ta med sig i en matlåda på jobbet - eller varför inte för att lyxa framför en bra film en fredagskväll?

hittarecept.se

Kommentarer:

1 Charlotta:

skriven

Låter väldigt gott :) vilken kokosmjölk använder du? :)

Svar: Det är supergott! :) Jag använder mig av Kung Markattas kokosmjölk!
talandeord.blogg.se

Kommentera här: