hittarecept.se
Follow on Bloglovin

Så var det söndag igen..

Sätter mig ner och skriver en dikt - fastnar efter halva, försöker plugga - blir rastlös, kollar på en serie - tappar intresset efter 5 minuter, funderar på att gå en runda - kommer på att jag är för trött för det
 
Idag är en sådan halvkonstig dag. 
Jag påbörjar en sak men blir sedan för rastlös för att fortsätta. Så då börjar jag på en annan, och så fortsätter det ofta. Jag har vissa sådana dagar ibland. Vill så mycket, men kommer ingen vart. 
 
 
 Jag vet inte vad jag vill komma med detta blogginlägget heller precis, det var nog mest att hitta ett sätt att fördriva tiden och en ursäkt till att inte plugga. 
 
Men nu ska jag ge sista rycket på plugget och sen förtjänar jag att sticka till Ica och köpa något gottit!
 
 
 
hittarecept.se

Kommentera här: