hittarecept.se
Follow on Bloglovin

Påskhelgen

Hej fina ni!

Nu har jag precis lyxat till det med en god och stor frukost. Älskar att sitta längre och njuta av frukosten på helgen.  Känner mig inte så utvilad som jag hade velat dock. Elsa (vår ena katt) har börjat löpa så hon har mjauat konstant nästan hela natten, och natten därpå som jag inte heller så bra eftersom jag råkat dra på mig en UVI. Så det blir nog en lugn förmiddag. Tänkte skriva lite på mitt projekt. På tal om det så kommer bloggen att flyttas lite längre fram och lite annat smått och gott kommer att hända! Jag saknar att laga maten med kärlek istället för att slänga ihop ett storkok varje söndag som jag äter resten av veckan. Kroppen kräver mer variation känner jag nu. 
 
Dagens frukost blir bananpannkaka med bär och nötter. Så gott! Recept hittar du HÄR.
 
 
Förra helgen var jag i älskade Blekinge. Jag behövde verkligen det. Det var vackrare än vad jag minns det. 
 
 
Första dagen var det ganska så mulet. Men jag tycker det är vackert på sitt sätt. 
 

På lördagen var det jättefint väder. Såg totalt tio stycken fjärilar och det kändes verkligen som om våren knackade på dörren <3
 
Jag passade på att läsa ute i solen och äta god lax som var fiskad i en sjö i närområdet. Verkligen en trevlig och välbehövlig helg. 
 
Nu ska jag lägga mig i soffan och ta det lugnt en stund (eller ja, så lungt man kan ta det när en katt konstant majuar här hemma, haha). 

Önskar er en fin helg! Kram!
 
hittarecept.se

Kommentera här: