hittarecept.se
Follow on Bloglovin

Vem är jag?

Mitt namn är Jonna Jeansson, jag är 24 år och bor Lund, Skåne län.

Jag är färdigutbildad hälsocoach, vattengympaledare, cirkeltränare, diplomerad massör samt ceriferad personlig tränare.

Jag valde hälsocoachutbildningen eftersom den är så bred, inte nog med att jag blir både personlig tränare, kostrådgivare och massör så har jag även lärt mig många användbara ämnen som stresshantering, motiverande samtal, kompimentärmedicin, vattengympa, gruppträning och så vidare.

Jag har själv tränat i många år samtidigt som jag brinner för matlagning och gillar att hitta på egna maträtter. Jag brinner för styrketräning, men gillar även löpträning och olika gruppträningar (har på senare tid börjat träna mer och mer tabataträning).

Nu studerar jag till Arbetsterapeut på Lunds Universitet och har till hösten 1,5 år kvar tills jag tar min examen!


Bild tagen av Ulrica Stjärnkvist.

Mina utbildningar och meriter:

Certifierad Personlig tränare 
Diplomerad massör
Kostrådgivning
Mindfulness och stresshantering
Hälsovägledning och livsstilsförändring
Kommunikologi – kommunikation och förändring
MI- motiverande samtal
Tobaksavvänjning
Konditionstest
Dornterapi
Ledarskap
Coaching
Samtliga utbildningar här ovanför utbildades jag via Stensunds folkhögskola som är medlem i Branschrådet för hälsa. 

FaR/FYSS-ledare (fysisk träning på recept) via SISU Idrottsutbildarna.
Healingubildning i light touch, vibrationshealing, regnbågshealing, kanaliserad healing och distanshealing hos Sanna Johnsson – medium och healer.

hittarecept.se

Kommentera här: