hittarecept.se
Follow on Bloglovin

Nytt år

Det var fina blickar jag fick imorse när jag vandrade hem från Emelie och Robin i Emelies pyjamasbyxor. Haha. Jag bjuder på detta graciösa ögonblick. 
 
Jahapp. Så har det varit nyår. Jag vet inte, men jag fick inte riktigt den känslan jag brukar få när jag vid 12-slaget stod i mina kära vänners närvaro och beskådade de smällande raketerna som lyste upp himlen tillsammans med ljudet och doften av hur champangen öppnades i kombination med våra glada tjut.
 
Jag brukar nämligen ägna en stund till att tänka tillbaka på året som gått samtidigt som jag ägnar en del tankar över hur jag vill och hoppas på att det nya ska bli. 
Men detta gjorde jag inte alls igår/inatt. Antagligen för att jag redan har lagt ner en del tankar över det - och då gör det faktiskt inte så mycket. 
 
Jag har det väldigt trevligt igår. God mat och gott umgånge gör verkligen allt.. behöver man mycket mer egentligen?
 
Och då var denna julen över. Det har gått fort. Det har varit mysigt. Jag har skrattat och träffat kära vänner som jag har saknat. Men främst av allt har jag tagit det lugnt, och det kändes verkligen som om jag behövde det. 
Känner mig utvilad och taggad för avsluta denna termin och påbörja min tredje termin! Och inte minst till att komma tillbaka till mina rutiner i Lund igen med träningen etc. 
 
 2014. Det känns bra. 
hittarecept.se

Kommentera här: