hittarecept.se
Follow on Bloglovin

Fina människor

Jag är så lycklig att jag är omringad av så fina människor. 
 
Hade min 24-årsfest igår och den var riktigt lyckad, jag gick runt med ett stort leende hela kvällen! Tack ni alla som kom och tack för alla fina presenter!
 
Idag passar jag på att ta det lugnt innan min muntliga tenta som jag har nästa vecka. Ska bli skönt att få den överstökad. Sedan börjar jag termin tre, sjukt vad tiden går fort.. känns som nollningen inte alls var länge sedan! 
 
Jag vill pausa tiden lite, det känns som om den går alldeles för fort! Jag trivs så bra där jag är nu, det är så häftigt hur man faktiskt kan skapa sig det liv man vill ha genom att bara våga chansa och följa sina drömmar. Jag njuter av varje dag!
 
 
Trevlig söndag på er! 
 
hittarecept.se

Kommentera här: